Вівторок, 11.02.2025, 04:04
Вітаю Вас Гість | Реєстрація | Вхід
|
|
Статистика |
---|
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
На допомогу учителю
Всього матеріалів в каталозі: 6 Показано матеріалів: 1-6 |
|
Мета: Сформувати в учнів поняття про особливості відмінювання та вживання кількісних числівників, правила їх правопису; формувати спостережливість, логічне мислення, навички самостійної роботи; удосконалювати культуру усного й писемного мовлення; виховувати повагу до мови.
Тип уроку: Урок – подорож. Обладнання: Підручник, індивідуальні картки, таблиця, картки з асоціативними парами. |
Сценарій години спілкування за темою:
"Презентуємо нашу гімназію..."
(модуль Шкільна родина)
Автор: Савастеєнко Ольга Семенівна,
класний керівник 11-Б класу
Зміст виховної діяльності: Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей
Час проведення: 45 хвилин
Місце проведення: класна кімната
Мета: розвивати творчі здібності дітей, залучати до успадкування, вивчення та популяризації шкільних традицій. Виховувати любов та повагу до рідної школи
|
Сценарій години спілкування за темою: “Герої для нас як приклад...” (до дня визволення Миргородщини)
Автор: Савастеєнко Ольга Семенівна,
класний керівник 11-Б класу
Зміст виховної діяльності: Ціннісне ставлення до суспільства і держави
Час проведення: 45 хвилин
Місце проведення: класна кімната
Мета. Вклонитися пам'яті полеглих в роки Великої Вітчизняної війни, вшанувати живих. Виховувати любов до Вітчизни, патріотичні почуття підростаючого покоління. |
Мета: Повторити вивчене про типи мовлення, з’ясувати особливості опису приміщення, розвивати навички зв’язного викладу розповідного тексту з елементами опису приміщення, виховувати культуру мовлення, естетичні смаки. |
Мета: Ознайомити учнів із життям Івана Франка; опрацювати зміст казки «Фарбований Лис»; розвивати навички виразного читання й переказування художнього тексту; вчити учнів аналізувати художній образ, формувати власне ставлення; дати загальне уявлення про літературну казку, спільне та відмінне від народних казок. |
Мета: Поглибити знання учнів про види складних речень; навчити розпізнавати складносурядні речення, визначати засоби зв'язку та смислові зв'язки у складносурядному реченні, виконувати синтаксичний розбір складносурядного речення; правильно конструювати і використовувати дані синтаксичні конструкції в усному й писемному мовленні; виховувати уважність, спостережливість, кмітливість; на основі дібраного народознавчого матеріалу поширити знання учнів про уявлення пращурів. |
|